Is uw bestelling niet in orde dan kun u deze binnen de wettelijke termijn bij ons retourneren of omruilen voor een ander artikel.
Retourneren
Voor eventuele retourzendingen geldt het volgende: Zodra de bestelling ontvangen is dient de bestelling gecontroleerd te worden. Controleer of de artikelen onbeschadigd en compleet zijn geleverd. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice om dit te melden. Klik dan hier om dit eenvoudig aan ons te melden. Zodra de bestelling afgeleverd is, heb je een zichttermijn van maximaal 14 dagen. Voor het retourneren van een artikel gelden de volgende bepalingen:
• binnen de maximale zichttermijn. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van de bestelling;
• als het artikel compleet is;
• onbeschadigd, onbevuild en niet gebruikt;
• alle labels of etiketten nog op/aan het artikel zitten;
• in originele verpakking verpakt en in een onbeschadigde verpakking;
• in een stevige solide verzendverpakking;
• retourneer de bestelling o.v.v. uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en het juiste bankrekeningnummer (IBAN)
• voldoende gefrankeerd, duidelijk geadresseerd.
Artikelen die niet retour mogen:
• artikelen die overeenkomstig specificaties tot stand zijn gebracht of op maat zijn gemaakt overeenkomstig specificaties;
• artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
• voedsel gerelateerde producten en hygiënische producten;
• in gebruik genomen producten
Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden conform de Thuiswinkel waarborg en onze aanvullende voorwaarden
Het verwerken van de retour gezonden artikelen kan enige tijd duren. Zodra wij de geretourneerde artikelen verwerkt hebben, zullen wij het aankoopbedrag terugbetalen of verrekenen. Dit doen wij zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen.
Ruilen
Indien je een artikel wilt ruilen voor een ander artikel dan gelden de bovenstaande voorwaarden.
Het ruilen wordt gezien als een nieuwe bestelling en je ontvangt ook een nieuwe verzendbewijs.
Dit is tevens het nieuwe garantiebewijs. Voor de nieuwe bestelling brengen wij wel verzendkosten in rekening.
Mocht je een artikel willen ruilen door een fout van ons dan zijn de retourkosten uiteraard voor ons.